reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

reklama

Radosti cestovania

Fascinujete ma

Jana Andrášiková

Fascinujete ma

Alebo môj postreh zo včerajška.

  • 24. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Tá dnešná staršia generácia!

Jana Andrášiková

Tá dnešná staršia generácia!

Bude to vyzerať, že trpím nejakou úchylkou na MHD, ale ja jednoducho musím...

  • 15. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 69
Vážení cestujúci v MHD Bratislava,

Jana Andrášiková

Vážení cestujúci v MHD Bratislava,

dovolila som si spísať niekoľko poznámok k používaniu prostriedkov mestskej hromadnej dopravy v hlavnom meste (ale verím, že poznámky by mohli mať aj všeobecnú platnosť).

  • 3. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 88
Chutnosť chutná

Jana Andrášiková

Chutnosť chutná

Alebo ďalšia z mnohých radostí ranného (nielen) cestovania.

  • 9. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 889x
  • 5
Radosti ranného cestovania

Jana Andrášiková

Radosti ranného cestovania

Ráno nastupujem do vlaku a potichu sa teším, že je to moja posledná cesta takto pravidelne, lebo zajtra sa sťahujem.

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Grafikon

Jana Andrášiková

Grafikon

Alebo Zo železničného denníka.

  • 18. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 612x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu