reklama

Je toho toľko, čo potrebujem k svojmu životu!

Drahý Bože,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

píšem Ti viac-menej z dlhej chvíle. Vlastne, nie, klamem, píšem Ti, lebo od Teba niečo potrebujem. Ako vždy. Viem, že sa ozývam iba vtedy, keď chcem, aby si mi pomohol, alebo v tom lepšom prípade zariadil, rozhodol za mňa. Ale vieš, Bože, ja som egoista a vidím iba seba a svoje záujmy, tak ma, prosím Ťa, cháp a neodsudzuj.

Chcem, aby bolo leto navždy. Také, aké je teraz. S bielymi chumáčmi a kvitnúcimi agátami. Lebo sa mi to páči a potrebujem slnko a teplo k životu.

Chcem sa odsťahovať, tak mi, prosím Ťa, pomôž nájsť vhodné bývanie. Pod vhodným rozumej pekné, čisté, zariadené, lacné a blízko do roboty. Potom by si mohol za mňa zaplatiť depozit a prvé nájomné. Bolo by to od Teba veľmi milé a ľudské.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem ísť na dovolenku. Do Indie, na začiatok. Potom v auguste s našimi do Chorvátska a v októbri na týždeň do Paríža.

Chcem schudnúť, Bože. Ale prosím Ťa, bez cvičenia! Najlepšie by bolo, keby som sa ráno zobudila o desať kíl ľahšia. To by ma urobilo šťastnou. S tým samozrejme súvisí aj výmena šatníka. Dúfam, že na to budeš pamätať.

Chcem auto, Bože. Tú peknú Hondu, červenú. Ja ho fakt potrebujem, vieš? Lebo to cestovanie vlakom ma pomaly zabíja, veď cestujem už asi sedem rokov a lezie to na mozog. A MHD v tomto meste nestojí za veľa. Áno, som vďačná, že chodí a že sa viem dostať do roboty a pritom iba jedenkrát prestupujem, ale Bože, vyskúšaj si cestovať o takej pol piatej poobede, keď je vonku 30 a v autobuse/električke/trolejbuse je 50! Tiež by si potom chcel auto s klimatizáciou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem vyšší plat, Bože. Viem, že ešte stále nerobím naplno, ale ako by som aj mohla, keď sa necítim dobre v tom byte, zle tam spím, ráno sa budím podráždená a každé ráno sa v MHD rozčúlim, lebo niektorí ľudia stále nevedia, že by si mali ráno umyť zuby a sem-tam sa aj osprchovať, a niektorým sa zdá, že keď si dajú ráno cesnak a potom žuvačku, tak všetko je ok. Vieš čo, Bože? To nie je v poriadku!

Ach, Bože, je toho toľko, čo potrebujem k svojmu životu! Vidíš, že Ťa prosím iba o samé materiálne veci (až na ten prvý bod), tak by si to mohol pre mňa urobiť. Si to zaslúžim, lebo duševne tak veľmi trpím, že ani Ty, Bože, si to nevieš predstaviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To by bolo asi tak všetko. Je veľa vecí, ktoré som Ti nespomenula, ale ja viem, že Ty vieš. Tak Ti teda, Bože, ďakujem, že si toto prečítaš. A vopred ďakujem, že mi moje túžby splníš. Viem, že to urobíš, lebo chceš, aby som bola šťastná, lebo keď som šťastná, robím šťastnými aj iných.

Jana



Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu