reklama

Nezainteresovaný pozorovateľ

Prosím, neberte ma vážne, som frustrovaná!

Písmo: A- | A+

Kráčam mestom v mokrých balerínach. Dnes toto mesto milujem. Je vyumývané, voňavé a svieže. Nasávam vzduch presiaknutý dažďom. Nie, neusmievam sa, nedívam sa hore, neobzerám si rozkvitnuté stromy ani ľudí okolo. Zapichla som nos do zeme, založila som si čierne okuliare a potichu dúfam, že mi vlasy padajúce do čela zakryjú tvár. Nechcem, aby ma takto niekto videl. Prečo som potom vystrčila nos z bytu...

Nespím. Znovu. Asi budem musieť opäť siahnuť do zázračnej škatuľky a užiť niečo, po čom upadnem do hlbokého, bezsenného, ťažkého spánku, z ktorého sa prebudím unavená, ale prespím aspoň viac ako dve hodiny.. Mám také déjà vu, že dovidenia!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zasa zvoní. Nedvihnem. Ešte nie. Neviem, čo povedať, ako ostať v pohode a opäť nevybuchnúť, neviem, ako nepovedať veci, ktoré ma aj tak nebudú mrzieť. Ale budú bolieť. Mňa, jeho, Teba.

Komplikujem to? Tak mi ukáž jednoduchšiu cestu, takú nekomplikovanú, kde všetko ide ľahko a ja sa nemusím o nič starať, nič riešiť, v najlepšom prípade len milovať a dostávať za to to isté!

Nezainteresovaný pozorovateľ povie, že je to moja vina, lebo tu roky pózujem ako nezávislá a silná žena, a tak si kopne skoro každý, kto ide okolo. Dobre. Niečo pravdy na tom bude. Ale Ty, áno Ty! Ty nie si Nezainteresovaný pozorovateľ! Vieš, že viem. A ja viem toho o Tebe veľa!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jaaaaaj, takýto bordel som mala v hlave naposledy, keď som mala pätnásť a bola som zamilovaná do Milana a mama mi zakazovala stretávať sa s "mojou partiou".

Ostala som na to celkom sama. Núti ma to premýšľať o veciach, o ktorých by som normálne neuvažovala, a Ty to vieš. Dotkni sa ma ešte zo tri razy a možno ma zlomíš.

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu