reklama

Kultúrny rozchod?

Existuje spôsob, ako ukončiť vzťah bez zbytočných emócií?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Stále o tom premýšľam. V mojom okolí sa síce teraz dvihla vlna svadobného šialenstva, ale ja už dlhší čas rozmýšľam o tom, či sa vôbec dá rozísť s niekým tak nejak pokojne..

Akože, stretneme sa, v kľude sa porozprávame, povieme si, že ďakujem, bolo mi s tebou krásne, ale cítim, že naše predstavy sa začínajú diametrálne odlišovať, tak sa pohneme ďalej, ale každý sám, dík ešte raz a dovi.

Dá sa ukončiť vzťah bez pocitu krivdy na jednej či druhej strane, prípadne na oboch?

Spomínam si na všetky "moje" rozchody a ukončené vzťahy. A iba jeden z nich prebehol pokojne. Pocit krivdy a zášť však ostali, na tej druhej strane, ale mne to bolo jedno, ja som bola opäť slobodná a bol to famózny pocit... A taký sebecký.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom si spomeniem na ten najťažší v mojom živote, z ktorého som sa spamätávala asi pol roka, a oklamaná a podvedená sa občas cítim ešte aj teraz, keď sa s dotyčným stretneme na kofole pri priateľskom rozhovore.

Vždy sa bude niekto z nás cítiť podvedený? Nedá sa to urobiť s kľudom, kultúrne a distingvovane? 

Občas sa ocitneme v slepej uličke. Tvrdohlavci sa budú biť do poslednej kvapky krvi za záchranu vzťahu, flegmatici budú mať ťažko v ****, Citliví skončia na liekoch (alkohole, sladkostiach, jedle ...) a vyhrabú sa z tých s*ačiek až po nejakom čase. A vždy tu bude niekto, komu sa ublíži, kto to len ťažko prežuje, prehltne, možno preto, že sme takí hrdí, že máme sami seba tak radi, že sme takí egoisti a ťažko prežívame prehru. Lebo ono to vlastne istým spôsobom prehra je. Strata. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak čo? Osobne? Telefonicky? Mailom? ICQ? Prípadne iná interaktívna forma? Videla som už aj také, že po spoločnej noci sa jednoducho napísal odkaz na lístok a potichu sa vyplížilo z postele a zo života. A bum! Nijaké telefonáty, návštevy, obťažovanie, výčitky, slzy, krik. Jednoducho bez zjavných emócií. A možno o to mi ide - nemusieť sa na toho človeka pozerať a striasť sa tak istým spôsobom zodpovednosti...

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu