reklama

Kde sú moje hranice a čo sú moje možnosti

Alebo o tom, ako sa mi otvorili oči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V piatok som si zaspomínala na noci dávno minulé, keď som mala sedemnásť a chodila som každý víkend na didžiny, ako hovorieval môj otec. Čo môže byť lepšie ako hudba pod holým nebom a teplá letná noc? To, čo som zažila v piatok.

Stručné zhrnutie:

Moje hranice sú za siedmou rundou.

Moje možnosti majú v priemere devätnásť (starší sú buď ženatí, inak zadaní, doma spia alebo neprejavujú záujem). 

Tragikomická piatková noc. A jej posolstvo: Ja som sa z toho prebral už dávno, to ty stále žiješ v nejakom sne! Keď si dám drink, mal by mi niekto vziať telefón. Nabudúce. 

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu