reklama

E-mail

dokonalého muža pre strašnú mrchu...

Písmo: A- | A+

Najväčšou cennosťou človeka v živote je pocit istoty. Nebol som tiju schopný dať i napriek tomu, ako strašne som ťa miloval. Viem, že tourčite tak nepôsobilo, a je to úplne pochopiteľné. Viem, že možno terazčítaš tento mail s úplným skepticizmom a odlúčením od niekoho, kto užje prakticky minulosťou a už si možno našla útechu v rukách niekoho,kto ti dá to, čo naozaj potrebuješ. Cítim sa strašne. Mám pocit, ako keby som niekomu strašneublížil. A ja som ti ublížil. Cítim hanbu a poníženie. Každú noc myslímna to, čo všetko muselo predchádzať tvojmu definitívnemu rozhodnutiu.Muselo to byť neuveriteľne bolestivé a ťažké. Ale v jednom si maabsolútne presvedčila. Som osamelý hráč, ktorý vie rozdávať len párkariet a krátko. Prosím prepáč mi všetko. Nechcem žiadne rozhrešenieani ľútosť. Si to najúžasnejšie stvorenie, ktoré som poznal tak intenzívne adlho. Si poklad. Si krásna bytosť. Nikto ti to nevezme, ani ty sama.   Čo z toho... 

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu