reklama

Tá dnešná staršia generácia!

Bude to vyzerať, že trpím nejakou úchylkou na MHD, ale ja jednoducho musím...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (69)

61 bola dnes ráno výnimočne poloprázdna, keď som na Kooperative nastúpila. Naplnila sa už klasicky na Račku a potom na Trnavskom, nehovoriac o tom, čo bolo na Sabinovskej. Celkom vpredu na sedadle hneď za vodičom sedel na kraji chalan, asi 21, a vedľa seba v uličke mal položený vak. Bus sa plnil, ľudia nastupovali väčšinou druhými, tretími, štvrtými dverami harmoniky, prvými málokto. Na zastávke Trnavská cez prvé dvere vystupovali dve ženy, vek cca 28 - 30. Prekročili vak v uličke, usmiali sa na chalana, bez slova vystúpili. Do prvých dverí nastúpili dve pani, vek cca 58 - 60. Vak neprekročili. Jedna pobúrene zagánila na mladíka. Zdvihol vak a oprel si ho o sedadlo. Stále bol v uličke, ale dalo sa prejsť. Gániaca pani na neho vybafla: "Dajte preč ten vak!" Ani sa nepohol. Má moje sympatie. Gániaca pani a pani za ňou prešľapovali ďalej v uličke, nesúhlasne krútiac hlavou a pobúrene sa obzerajúc po spolucestujúcich.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ony moje sympatie nemajú. Lebo ma už unavuje drzosť niektorých starších ľudí, ktorí naskakujú do autobusu, keď z neho ľudia ešte nestihli vystúpiť, keď ťahajú svoje tašky na kolieskach po nohách spolucestujúcich, keď nás ostatných ohrozujú svojimi barlami, lebo nastúpili do autobusu prednými dverami a na opačnom konci zahliadli voľné miesto. Unavuje ma ich bezohľadnosť a neschopnosť tolerovať ostatných. Z okrídleného "Tá dnešná mládež!" som si urobila svoje "Tá dnešná staršia generácia!"

Nie všetky šediny si zaslúžia úctu.

Ukameňujte ma..

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu