reklama

Keď mi pustíš pieseň do telefónu...

Pieseň. Jej slová, melódia. Len to si pamätám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Počúvam ju stále dokola, obetovala som pol dňa, kým som ju vyhrabalaspod tej smradľavej kopy popu, čo sa tu povaľuje. Púšťaš mi ju dotelefónu. Neviem, či ho vtedy položíš a ideš si zapáliť alebo vybaviťiné, dôležitejšie veci, no ja sedím vtedy na posteli, na zemi, nastoličke, na záchode, v autobuse, kdekoľvek ma zastihneš, a počúvam akohypnotizovaná, hoci ju poznám už naspamäť. Počúvam, ani nedýcham,vkladám ti do úst jej text, predstavujem si, že to spievaš ty, stáledokola rozmýšľam, čo tým sleduješ, či tým chceš povedať to, čo dúfam,že chceš povedať. Asi by som sa mala začať správať primerane svojmuveku. Ale čo je primerné správanie v 24?

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu