reklama

Víte o mne ....!

Odkaz. Vám všetkým, ktorí si myslíte, že ste v obraze. Vám všetkým, ktorí máte potrebu reagovať na všetko, čo napíšem. Skalným prispievateľom, ktorí majú pocit, že všade boli, všetko videli a poznajú ma lepšie ako ja sama. Vám, čo ste mi poslali toľko úchylných e-mailov, že to gmail.com ešte asi nevidel. Nie som skalný fanúšik Kontrafaktu, ale dovolím si zacitovať:

Písmo: A- | A+

Víš o mne hovno cuc, tak radšej cicho budz...

... 

O mojom živote víš p**u, tak si sleduj svoju misu. Ja obranujem si svoju ríšu. Zarábam si svoju ryžu. More ty víš p**u, akurát tak víš čo píšu. Nuly ako ty mi ego vobec nerozknišu...

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu