reklama

Za mamu

Za moju, za tvoju, za všetky. Dnes špeciálne iba za tú moju. Za to, že...

Písmo: A- | A+

...presedela pri mojej posteli dni a noci,

ma nosila na rukách, keď som sa v jedno ráno zobudila a nevedela som sa postaviť na vlastné nohy,

ma naučila piecť a presádzať kvety,

mi robila desať rokov desiatu do školy,

plakala na mojej promócii,

za tie nádherné zlaté a zelené šaty, ktoré mi ušila, a za všetky copíky, ktoré mi urobila, keď som bola malá,

za pohladenie, len tak, bez dôvodu, za radosť v jej očiach, keď sa vraciam domov,

za život, nech už je akýkoľvek,

za to, že vydržala, ustála tú ohromnú skúšku, keď do zeme klesala truhla prvorodeného, aj za to, že predýchala nasledujúce roky,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

za vlasy, ktoré vypadali a znovu narástli, čisto postriebrené,

za to, že priviezla Romea, a starala sa o Artura,

za všetky slzy, všetko trápenie, všetku bolesť, každú ranu, každú jazvu, 

aj za každé poleno, ktoré hodila pod moje nohy

a za to, že sa bije za moje šťastie,

za Chorvátsko 2004, kde sme boli iba my traja a náš polámaný svet.

Za mamu, na ktorú On pozabudol. Ja si spomeniem každý deň, márnotratná.

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu