reklama

Bude mu lepšie tráviť!

Mám bratranca, ktorý má rád pivo. Nebolo by na tom nič zvláštne, keby nemal osem rokov. A čo je ešte zarážajúcejšie, vyzerá to tak, že to serie hocikoho iného z našej rodiny, len jeho rodičov nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

V sobotu sme mali menšie rodinné posedenie. Keď si už asi tretíkrát chlipol z otcovho vína, zvýšila som hlas. Jeho matka na mňa pozrela, akoby som mu zjedla obľúbenú čokoládu a zobrala obľúbenú hračku a ešte ho aj prefackovala. Argumentovala som tým, že má len osem rokov a ja naozaj nevidím dôvod, prečo by mal v takom útlom veku ochutnávať akýkoľvek alkohol, počínajúc pivom a končiac - ktovie čím. Jej odpoveď ma skoro zabila:

"Bude mu lepšie tráviť!"

Dámy a páni, predstavujem Vám matku roka!

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu