reklama

Na rande s Človekom.

Vzala som von starého známeho. Človeka, na ktorého som dosť dlhý čas kašlala kvôli uniformám a podobným hlúpostiam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Šli sme do kina. Vyhrali to Bobule. Ale to je nepodstatné. Vlastne nie je, lebo ten film bol úžasný! Ale pohľad na Človeka, ako tam sedel a padali mu pukance do výstrihu, pohľad na Človekov úsmev a svetlo v očiach....wow....to ma dostalo. 

Človek si oddýchol. Na chvíľu zabudol na uniformy a podobné hlúposti, ktoré mu zamestnávajú myseľ a, obávam sa, už aj srdce. Človek na chvíľu všetko nechal doma, za dverami izby, a vyšiel do mesta, ktoré miluje. Cestou z kina mi to v električke povedal. Milujem toto mesto. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na ten film treba mať správnu náladu. Nie je smutný. Sála z neho pokoj a jeseň. Žltá ako slnko, hnedá ako zem, zelená ako bobule. Vo filme najviac rezonuje hudba. Človek sa pri každej piesni tak zvláštne usmieval. Niektoré skladby Človek poznal. Na konci filmu mi stisol ruku.

Človek pookrial. A to je dôležité. Bolo to nádherné rande. S Richardovou piesňou. Malá slza v oku tri dni spala, keď na líce sa vysypala... Pamätám si, keď povedal: Som smutný. Pochopila som to. V celej hĺbke. Človek vo mne to pochopil. 

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu