reklama

Zatulany e-mail

Stojím na balkóne v tenkej mikine a šľapkách. Opriem sa o studený múr za mnou, zavriem oči a je mi jedno, že je zima. Snažím sa vydymiť z hlavy to, čo sa práve stalo tam vo vnútri. Sledujem svitanie v tomto meste a cítim nezvyčajný pokoj. Vrznú balkónové dvere a ja stuhnem, lebo viem, kto z nich vyjde. Necítim nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Tento človek je ďalšia náplasť na prázdnu ranu na mojej duši. Časom sa opotrebuje, ošúcha, odlepí a stratí. Počítam s tým. Som pre to zlá? Asi áno.
Naučila som sa milovať toto mesto. Práve pre tieto tiché chvíle krátko pred svitaním, keď noc už odišla a deň je ešte za obzorom. Naučila som sa milovať november s jeho mrazivými ránami, bielym slnkom a studeným vetrom. Chryzantémy nielen prvého a druhého, plamienky spomienok a tiché potoky sĺz. Moje vyschli. Viac ich niet. Cítim, že moja duša sa opotrebovala a piští po oddychu. Nedoprajem jej. Vrhneme sa spolu opäť do víru zábavy, budeme pokračovať v never ending story Partylife 2008, lebo iba tak prehluším jej volanie o pomoc.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sa stratí sivý dym v modrom svitaní, idem do postele. Necítim potrebu objať ho. V tejto chvíli je mi taký cudzí ako stopár, ktorého som zviezla minulý týždeň cestou za svetlým zajtrajškom. V duchu spočítam, koľko je dva a dva, a jasne mi z toho vychádza, že nie som normálna. Že som stratila pôdu pod nohami a pravdepodobne aj sebaúctu. Aj svedomie už rezignovalo. Boh nado mnou dávno zlomil palicu.

November v znamení nových koncov a starých začiatkov.

Prajem si, aby si to nikdy nezažila. N.

E-mail, ktorý sa ocitol v mojej schránke podivnou náhodou. Nereaguje na moje odpovede. Som s Tebou, neznáma N., len to som chcela.

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu