reklama

Miesto toho sa na mňa valí tichý plač.

Piatok, deväť ráno. Na stole sa trasie telefón a bliká na ňom číslo mojej "sestry". Nemusím dvíhať, a viem, že sa niečo stalo. Dúfam, že budem konečne počuť tú nádhernú vetu: Budeme mať bábätko.

Písmo: A- | A+

Miesto toho sa na mňa valí tichý plač. Skladám obraz toho, čo sa stalo. Rozplačem sa s ňou, lebo neviem, ako jej mám pomôcť. Lebo táto chvíľa mi tak veľmi pripomína jednu celkom inú, keď už všetko bolo definitívne rozhodnuté a nemenné..
Otec v nemocnici. Hlava umrela, srdce bojuje. Neviem, čo mám povedať v takejto chvíli. Všetko vyznieva ako klišé. Zrazu mi je ľúto tých rokov, kedy sme sa nevídali a neboli v nijakom kontakte. Kvôli malichernostiam a spupnosti. Odchádza jeden veľký človek.

Ujo Rudo, chcem o Tebe len povedať, že si vzácny človek a obdivujem Ťa za to, že si vychoval také úžasné deti. Ďakujem, že si ma prijal za svoju a že som v Tebe našla druhého otca.

Jana Andrášiková

Jana Andrášiková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión Zoznam autorových rubrík:  Radosti cestovaniaZo života iných žienSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu